Info icon

NÁHRADNÝ TERMÍN 28.-30.5.

Shopping Fever pokračuje! Nenechajte si ujsť počas posledného májového víkendu zľavy a darčeky vo svojich obľúbených kamenných obchodoch a e-shopoch. Kompletný zoznam ponúk nájdete tu alebo v mobilnej aplikácii. Zľavy v tlačenej prílohe sa môžu líšiť.

Beriem na vedomie

Info icon

Často kladené dotazy

Nevíte si rady, jak Shopping Fever probíhá? Kde a jaké slevy můžete využít? K čemu slouží mobilní aplikace? To vše a mnoho dalších odpovědí na Vaše otázky naleznete na následujících řádcích.

 

Q: Kdy náhradní Shopping Fever proběhne?

A: Shopping Fever proběhne od 28. do 30. května v kamenných prodejnách a nově i v e-shopech.

 

Q: Kde slevové nabídky najdu?

A: Kompletní a aktuální seznam slev naleznete v mobilní aplikaci Shopping Fever a na našich webových stránkách www.myshoppingfever.sk.

 

Q: Mám tištěnou přílohu Shopping Fever. Budu moct kupony z ní uplatnit i teď?

A: Ano, budete. Pozor! Některé slevové nabídky se mohou lišit, případně nebudou vůbec v náhradním termínu platit. Aktuální nabídky naleznete zde v sekci ,,Slevové nabídky" a v mobilní aplikaci.

 

Q: Které slevové nabídky z tištěné přílohy v náhradním termínu Shopping Fever neplatí?

A: Následující nabídky do kamenných prodejen, které najdete v tištěné příloze, v náhradním termínu neplatí: Douglas, Douglas - Benefit, Douglas - Urban Decay, OC Retro - Kids, OC Retro - Sport&Wellness, OC Retro - Tescoma, Oxalis čaj&káva a Pandora.
Následující eshopové nabídky, které najdete v tištěné příloze, v náhradním termínu neplatí: Bibloo.sk, CCC, Kara a Pietro Filipi.

 

Q: Kde získám slevové kupony?

A: Slevové kupony do kamenných prodejen a slevové kódy do eshopů můžete zakoupit v mobilní aplikaci Shopping Fever. Také můžete využít tištěnou přílohu Shopping Fever, která byla součástí dubnových vydáních časopisů ELLE, JOY a Marie Claire.

 

Q: K čemu mobilní aplikace slouží?

A: Poskytne vám přehled o slevách, adresách a otevírací době jednotlivých obchodů. Navíc si můžete zakoupit elektronické kupony a uplatnit je přímo v aplikaci. Více informací naleznete na www.https://myshoppingfever.cz/sk/mobilni-aplikace.

 

Q: Kolik stojí elektronické kupony v aplikaci?

A: Cena kuponů je 110 Kč.

 

Q: Kde aplikaci stáhnu?

A: Aplikace lze stáhnout pro verzi Android v Google Play nebo pro verzi iOS v App Store.

 

Q: Lze zakoupit jednotlivé kupony?

A: Ne, tato možnost není v aplikaci dostupná.

 

Q: Mám unikátní kód z tištěné přílohy Shopping Fever. K čemu mi slouží?

A: Díky unikátnímu kódu získáte v mobilní aplikaci Shopping Fever aktuální nabídku slev. Pro aktivaci stačí unikátní kód zadat v sekci ,,Slevy a dárky”.

 

Q: Mám problémy při platbě slevových kuponů, co mám dělat?

A: Pokud platba po kontrole zadaných údajů opakovaně nefunguje, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.

 

Q: Platí slevy v obchodech a eshopech na celý sortiment?

A: Specifikaci slevy naleznete na jednotlivých kuponcích, případně ve slevových nabídkách. Zde je přesně uvedeno, na co konkrétně se sleva vztahuje.

 

Q: Je možnost získat dárky za účtenky z jednotlivých obchodů?

A: Vzhledem k nynější situaci a kvůli zrušeným Meeting Points je tato možnost omezená. 

 

Nenašli jste odpověď na Vaší otázku? Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím mailu, telefonu nebo chatu!

Zákaznická linka: +420 725 397 440
E-mail: shoppingfever@burda.cz

.
.
.